BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szydzińska Kinga
Tytuł
Wprowadzenie nowej marki na rynek medyczny
Źródło
Marketing w Praktyce, 2002, nr 11, s. 13-15
Słowa kluczowe
Usługi medyczne, Marketing usług, Marka przedsiębiorstwa, Budowanie marki
Medical services, Service marketing, Enterprise's brand, Brand building
Abstrakt
Budowanie marki medycznej wymaga szczególnie przemyślanego działania. Na przykładzie kliniki Gaudio w Warszawie przedstawiono, jak skutecznie wprowadzić nową markę na rynek medyczny.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu