BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Nawrat Beata
Tytuł
Interaktywna reklama przez komórkę
Źródło
Marketing w Praktyce, 2002, nr 11, s. 19-22
Słowa kluczowe
Reklama, Telefonia komórkowa
Advertising, Mobile phone
Abstrakt
Na skutek rozwoju telefonii komórkowej nastąpiła rewolucyjna zmiana możliwości przekazywania komunikatów reklamowych odbiorcom końcowym. Na polskim rynku szczególną popularnością cieszą się SMS-y. Przedstawiono serwisy Premium SMS oraz broadcast SMS, nowe usługi wykorzystujące to zjawisko.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu