BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szopa-Milde Renata, Wydro Wojciech
Tytuł
Na rozum czy emocje?
Źródło
Marketing w Praktyce, 2002, nr 11, s. 23-27
Słowa kluczowe
Marketing, Marka produktu, Reklama, Strategia marketingowa, Pozycjonowanie marki
Marketing, Product brand, Advertising, Marketing strategy, Brand positioning
Abstrakt
Wybór właściwego argumentu motywującego do zakupu danej marki i skupienie się na nim w komunikacji z klientem to często najtrudniejsze zadanie w zarządzaniu marką. Wyróżniono możliwe opcje pozycjonowania marki, które wpływają na decyzje o wyborze typu argumentacji w komunikacji. Podkreślono konieczność rozważania zarówno argumentów racjonalnych, jak i emocjonalnych podczas planowania nowej strategii lub nowej kampanii reklamowej marki.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu