BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sielicki Janusz
Tytuł
Style życia Polaków 2002
Źródło
Marketing w Praktyce, 2002, nr 11, s. 33-37
Słowa kluczowe
Styl życia, Badanie rynku, Segmentacja rynku, Badania marketingowe, Zachowania konsumenta
Lifestyle, Market research, Market segmentation, Marketing research, Consumer behaviour
Abstrakt
Raport Instytutu Badań Opinii, Rynku i Konsumpcji GfK Polonia, w którym wyszczególniono typy i mentalności charakterystyczne w naszym społeczeństwie. Segmentacja ta pozwala śledzić jego ewolucję. W badaniach wyróżniono jak postrzegamy zmiany ostatnich lat (czego się najczęściej obawiamy, co nas cieszy najbardziej), największe niepokoje oraz jak spędzamy czas.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu