BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kall Jacek
Tytuł
Rozkwit marek detalistów (cz.I)
Źródło
Marketing w Praktyce, 2002, nr 12, s. 10-12
Słowa kluczowe
Marka produktu, Marka handlowa, Sieci handlowe
Product brand, Private label, Chain stores
Abstrakt
Przedstawiono powody wzrostu siły marek detalistów. Scharakteryzowano czynniki sprzyjające dominującej pozycji marki należącej do detalisty. Wyróżniono kategorie marek własnych: marki sztandarowe (banner brands), marki sieciowe (corporate brand), kontrmarki (counter-brands) oraz marki własne zwane prywatnymi (own brand, private label).
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu