BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Krawczyk Tomasz, Kondrat Mariusz
Tytuł
Nowe zasady reklamy leków
Źródło
Marketing w Praktyce, 2002, nr 12, s. 34-35
Słowa kluczowe
Reklama, Rynek farmaceutyczny, Prawo WE, Dyrektywy WE
Advertising, Pharmaceutical market, European Community law, EC directives
Firma/Organizacja
Unia Europejska (UE)
European Union (EU)
Abstrakt
Harmonizacja polskiego prawa z prawem Unii Europejskiej oznacza poważną rewolucję w reklamowaniu leków. 1 października 2002 weszła w życie nowa ustawa - Prawo farmaceutyczne. Przedstawiono nowe wymogi w reklamie leków.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu