BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Komuda Łukasz
Tytuł
Rynek usług kurierskich
Źródło
Boss-Gospodarka, 2002, nr 39, s. 11-13
Słowa kluczowe
Rynek usług kurierskich, Usługi kurierskie, Przedsiębiorstwo kurierskie, Konkurencja na rynku pocztowym, Konkurencja rynkowa, Obsługa klienta, Jakość usług
Courier services market, Courier services, Courier services company, Competition on postal market, Market competition, Customer service, Quality of services
Abstrakt
Wskutek nasilenia się konkurencji, usługi kurierskie prowadzone są coraz sprawniej i bezpieczniej. Wzrost jakości poszczególne firmy starają się osiągnąć reorganizując własne zasoby, wchodząc w porozumienie z innymi przedsiębiorstwami kurierskimi lub przez integrację w ramach większych struktur o podobnej działalności. I właśnie koncentracja na wybranym segmencie rynku lub pełna kompleksowość usług wydaje sie być środkiem do celu.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-5566
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu