BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Chechłacz Grzegorz
Tytuł
Rynek sprzętu audio w Polsce
Źródło
Boss-Gospodarka, 2002, nr 39, s. 10-11
Słowa kluczowe
Przemysł elektroniczny, Elektronika, Rynek sprzętu RTV, Sprzedaż produktu
Electronics industry, Electronics, Consumer electronics market, Product sales
Abstrakt
Wskaźniki nasycenia gospodarstw domowych, właściwie dla wszystkich grup produktów sprzętu audio, były i są nadal znacznie niższe w porównaniu np. z odbiornikami telewizyjnymi. Pozornie więc rynek ten powinien być bardziej chłonny, jednakże lata 2000-2001 przyniosły wyraźny spadek dynamiki sprzedaży tych wyrobów, co widać zwłaszcza w ujęciu wartościowym.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-5566
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu