BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Buszko Andrzej
Tytuł
Budowa kanałów dystrybucji opartych na satysfakcji odbiorców (na przykładzie producentów materiałów budowlanych)
Źródło
Handel Wewnętrzny, 2004, nr 6, s. 24-32
Słowa kluczowe
Przemysł budowlany, Rynek budowlany, Produkcja budowlana, Sprzedaż produktu, Dystrybucja produktu, Kanały dystrybucji
Construction industry, Construction market, Construction output, Product sales, Product distribution, Distribution channels
Abstrakt
Celem artykułu jest przedstawienie modelu tworzenia kanałów dystrybucji materiałów budowlanych na podstawie oczekiwań nabywców oraz zidentyfikowanie podstawowych czynników wpływających na poziom ich satysfakcji.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. H. J. Ansoff, R.P. Declerk, R.L. Hayes, From Strategic Planning to Strategic Management, Wedwoodge, London 1998.
  2. J. Bennet, H. Ingram, B. Jayes, Partnering for Construction, Centre for Strategic Studies in Construction, Blackwell Publishing, Reading 1994.
  3. I. Ferguson, Buildability in Practice, Michael publishing Company Ltd, London 1989.
  4. C. Gray, Value of Money. Reading Construction Forum, Reading, UK 1996.
  5. G. Higgin, N. Jessop, Communication in the Building Industry: The Report of Pilot Study, Tavistock Publications, London 1995.
  6. H. D. Holt, A Methodology for Precidicting the Performance of Construction Contractors, University of Wolverhampton Press, Wolverhampton 1998.
  7. G. S. Johanson, K. Scholes, Exploring Corporate Strategy Text and Cases, Prentice Hall, New York 1993.
  8. Ph. Kotler, Marketing. Podręcznik europejski, PWE, Warszawa 2002.
  9. M. Krzysztofiak, D. Urbanek, Metody statystyczne, PWN, Warszawa 1975.
  10. N. Levison, A. Ashai, Cross National alliances and Inter organizational Learning, "Organisational Dynamic" 1995, September.
  11. N. Malhorta, Marketing Research, Prentice Hall, New York 1993.
  12. M. Mawhiney, International Construction, Blackwell Science, Oxford 2001.
  13. K. Obłój, Mikroszkółka zarządzania, PWE, Warszawa 1997.
  14. K. Ohamek, The Mind of Strategies, McGraw-Hill, New York 1982.
  15. A. Shmith, B. Wilkins, Team Relationship and Related Critical Factors in the Successful Procurement, "journal of Construction Procurement" 1966, No 2.
  16. P. Tull, P. Hawkins, marketing Research, McMillan, New York 1990.
  17. H. Voordijk, The Changing Logical System of Building Materials Supply Chain, "International Journal of Operations and Production Management" 2000, No 6.
  18. D. H. Walker, The contribution of the Client Representative to the Creation and Maintenance of Good Project Inter-Team Relationships, "Engineering, Construction and Architectural Management" 1998, No 5.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0438-5403
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu