BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Okrzesik Jacek
Tytuł
Jednoślady kryzysu się nie boją...
Źródło
Boss-Gospodarka, 2002, nr 40, s. 30-31
Słowa kluczowe
Przemysł motoryzacyjny, Motoryzacja, Rynek jednośladów, Sprzedaż produktu, Koniunktura gospodarcza
Automotive industry, Motorization, Single-track vehicles market, Product sales, Business trends
Abstrakt
Pomimo ochłodzenia koniunktury gospodarczej oraz spadku popytu wewnętrznego, sprzedaż motocykli i skuterów w kraju systematycznie rośnie. Aby utrzymać realistyczne ceny, importerzy obniżają swoje marże, co jednak odbija się na ich wynikach finansowych, a tym samym na budżetach reklamowych.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-5566
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu