- Autor
- Okrzesik Jacek
- Tytuł
- Jednoślady kryzysu się nie boją...
- Źródło
- Boss-Gospodarka, 2002, nr 40, s. 30-31
- Słowa kluczowe
- Przemysł motoryzacyjny, Motoryzacja, Rynek jednośladów, Sprzedaż produktu, Koniunktura gospodarcza
Automotive industry, Motorization, Single-track vehicles market, Product sales, Business trends - Abstrakt
- Pomimo ochłodzenia koniunktury gospodarczej oraz spadku popytu wewnętrznego, sprzedaż motocykli i skuterów w kraju systematycznie rośnie. Aby utrzymać realistyczne ceny, importerzy obniżają swoje marże, co jednak odbija się na ich wynikach finansowych, a tym samym na budżetach reklamowych.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1641-5566
- Język
- pol