BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Komuda Łukasz
Tytuł
Tłusty rynek
Źródło
Boss-Gospodarka, 2002, nr 40, s. 23-25
Słowa kluczowe
Przemysł spożywczy, Przemysł tłuszczowy, Rynek tłuszczów jadalnych, Rynek żywności, Produkcja żywności, Konsumpcja żywności, Sprzedaż produktu, Handel zagraniczny
Food industry, Fat industry, Edible fats market, Food market, Food production, Food consumption, Product sales, Foreign trade
Abstrakt
Tłuszcze i margaryny profesjonalne stanowią 1/7 produkcji polskiego przemysłu tłuszczowego. Mimo iż dla czołowych przedstawicieli tej branży produkcja tłuszczów dla piekarni i cukierni jest raczej produkcją drugoplanową (rzadko przekracza 20 procent w przychodach), zwiększają oni swoją ofertę w tym segmencie. Świadczy to o atrakcyjności "tłustego" rynku dla odbiorców profesjonalnych.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-5566
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu