BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szumilak Jan (Wydział Zarządzania)
Tytuł
Zróżnicowanie cen detalicznych w kanałach dystrybucji towarów powszechnego spożycia (na przykładzie krakowskiego handlu towarami FMCG)
Źródło
Handel Wewnętrzny, 2003, nr 1, s. 35-49
Słowa kluczowe
Produkty szybko zbywalne, Artykuły konsumpcyjne, Ceny detaliczne, Ceny towarów, Polityka cenowa
Fast Moving Consumer Goods (FMCG), Article of consumption, Retail prices, Commodity price, Pricing policy
Abstrakt
W artykule omówiono wyniki badań nad zróżnicowaniem cen w odniesieniu do wybranych towarów codziennego i powszechnego spożycia, biorąc pod uwagę kształtowanie się rozpiętości cen ich bliskich substytutów, oferowanych w obiektach danego typu. Badaniami objęto towary należące do tzw. rynku FMCG, czyli artykuły żywnościowe, chemii gospodarczej, kosmetyczne oraz papierosy i napoje alkoholowe o szybkiej rotacji.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0438-5403
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu