BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Gardeła Agnieszka, Budzanowska Małgorzata
Tytuł
Pseudolojalność i komercyjne przyjaźnie
Źródło
Marketing w Praktyce, 2002, nr 12, s. 50-52
Słowa kluczowe
Konsument, Zachowania konsumenta, Marketing partnerski, Lojalność klientów
Consumer, Consumer behaviour, Partnership marketing, Customer loyalty
Abstrakt
Badania dotyczące zagadnień z zakresu marketingu partnerskiego koncentrują się na głębszym analizowaniu cennych kontaktów przedsiębiorstwa z konsumentem skupiając się na czynnikach emocjonalnych. Autor analizuje jeden z ciekawszych trendów więzi między konsumentem a firmą tzw. komercyjne przyjaźnie oraz zagadnienie pseudolojalności.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu