BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Rojek-Nowosielska Magdalena
Tytuł
Nie tylko zysk
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2002, nr 24, s. 8-11
Słowa kluczowe
Społeczna odpowiedzialność biznesu, Etyka biznesu, Marketing społeczny, Zarządzanie biznesem, Zarządzanie marketingowe, Marketing społecznie zaangażowany, Wizerunek przedsiębiorstwa
Corporate Social Responsibility (CSR), Business ethics, Social marketing, Business management, Marketing management, Cause Related Marketing (CRM), Company image
Abstrakt
Przedstawiono jakie jest zainteresowanie przedsiębiorstw sprawami społecznymi i środowiskowymi. Wyjaśniono istotę strategii nowej generacji CRM, która zakłada współpracę przedsiębiorstw i organizacji non profit. Autorka przedstawia głosy za i przeciw tej koncepcji.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu