- Autor
- Rojek-Nowosielska Magdalena
- Tytuł
- Nie tylko zysk
- Źródło
- Personel i Zarządzanie, 2002, nr 24, s. 8-11
- Słowa kluczowe
- Społeczna odpowiedzialność biznesu, Etyka biznesu, Marketing społeczny, Zarządzanie biznesem, Zarządzanie marketingowe, Marketing społecznie zaangażowany, Wizerunek przedsiębiorstwa
Corporate Social Responsibility (CSR), Business ethics, Social marketing, Business management, Marketing management, Cause Related Marketing (CRM), Company image - Abstrakt
- Przedstawiono jakie jest zainteresowanie przedsiębiorstw sprawami społecznymi i środowiskowymi. Wyjaśniono istotę strategii nowej generacji CRM, która zakłada współpracę przedsiębiorstw i organizacji non profit. Autorka przedstawia głosy za i przeciw tej koncepcji.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1641-0793
- Język
- pol