BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kołodziejski Sławomir, Krokowska Jolanta, Kaźmierski Mariusz
Tytuł
Badania opinii personelu (3)
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2002, nr 24, s. 45-47
Słowa kluczowe
Zarządzanie przedsiębiorstwem, Komunikowanie w przedsiębiorstwie, Badanie opinii, Opinia pracowników
Enterprise management, Communication in organisation, Opinion research, Employees' opinion
Abstrakt
W pierwszych dwóch odcinkach cyklu omówione były główne cele prowadzenia badań nastrojów w firmie oraz najczęściej podkreślane zalety tych badania. Autorka w niniejszej części kontynuując temat przedstawia z jakimi błędami badań mamy najczęściej do czynienia określając, które z tych błędów wynikają z niewłaściwej decyzji zleceniodawców badań.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu