BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Jelonek Dorota
Tytuł
Przewaga konkurencyjna e-przedsiębiorstwa
Źródło
Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa, 2003, nr 3, s. 26-38
Słowa kluczowe
Konkurencyjność przedsiębiorstwa, Przewaga konkurencyjna, Biznes elektroniczny, Zarządzanie informacją
Enterprise competitiveness, Competitive advantage, e-business, Information management
Abstrakt
Celem artykułu jest wykazanie, jak istotne dla zdobycia konkurencyjnej przewagi przez e-przedsiębiorstwo jest zarządzanie informacją. Przedstawiono istotę e-przedsiębiorstwa, podstawowe modele gospodarki elektronicznej oraz warunki konkurencyjności podmiotów rynku elektronicznego. Ponadto wskazano podstawowe płaszczyzny zarządzania informacją w e-przedsiębiorstwie oraz dokonano identyfikacji informacyjnych czynników konkurencyjnej przewagi.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-6846
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu