BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Steinerowska-Streb Izabella
Tytuł
Franchising w rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce
Źródło
Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa, 2003, nr 5, s. 64-69
Słowa kluczowe
Franchising, Małe i średnie przedsiębiorstwa
Franchising, Small business
Abstrakt
Franchising jest jednym z rozwiązań umożliwiających zaspokojenie bieżących potrzeb w zakresie prowadzenia przedsiębiorstwa. Metoda ta stwarza polskim przedsiębiorcom sektora małych i średnich przedsiębiorstw możliwość ominięcia barier o charakterze finansowym, popytowym i technologicznym.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-6846
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu