BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Tomanek Robert
Tytuł
Zastosowanie wybranych elementów public relations w transporcie miejskim
Application of Marketing in the Urban Transport
Źródło
Studia Ekonomiczne / Akademia Ekonomiczna w Katowicach, 2001, nr 16, s. 197-208
Tytuł własny numeru
Funkcjonowanie i nowoczesne formy organizacji podsystemów transportowych a wymogi spedycyjne, logistyczne i marketingowe
Słowa kluczowe
Public relations, Promocja, Reklama w mass mediach, Transport miejski, Usługi transportowe, Zarządzanie marketingowe
Public relations, Promotion, Advertising in mass media, City transport, Transport services, Marketing management
Uwagi
summ.
Abstrakt
W dokumencie opisano możliwości i podano przykłady zarządzania marketingiem w transporcie miejskim. Przedstawiono sposoby i podstawy współpracy z mass mediami, podkreślając rolę public relations w rozwiązywaniu sytuacji kryzysowych. Zaprezentowano także sugestie zastosowania PR w warunkach transportu miejskiego w Polsce.

The paper presents the possibilities and examples of managing the marketing issues in the urban transport. There have been demonstrated the ways and principles of the co-operation with mass media means. (short original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
2083-8603
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu