BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sławiński Marek
Tytuł
Technika w służbie reklamy
Źródło
Businessman Magazine, 2003, nr 1, s. 24-26
Słowa kluczowe
Reklama, Reklama multimedialna, Techniki reklamy, Reklama radiowa, Reklama telewizyjna, Techniki komputerowe
Advertising, Multimedia advertising, Advertising technique, Radio advertising, Television advertising, Computer techniques
Abstrakt
Artykuł podkreśla znaczenie rozwoju techniki dla marketingu. Tworzenie reklam 3D, a także innowacyjne techniki w branży filmowej: motion control i radiowej - to tylko niektóre rozwiązania, które zdaniem autorów zrewolucjonizowały tradycyjną reklamę.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-1389
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu