BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Makaruk Tomasz
Tytuł
Firma w akcji
Źródło
Businessman Magazine, 2003, nr 1, s. 8-29
Słowa kluczowe
Promocja, Promocja produktu, Promocja sprzedaży, Metody promocji, Promocja jako przekaz informacyjny, Marketing-mix
Promotion, Product promotion, Selling promotion, Promotion methods, Promotion as an information communication, Marketing-mix
Abstrakt
Artykuł przedstawia sposób przygotowania i przeprowadzenia akcji promocyjnej przez przedsiębiorstwo. Autor charakteryzuje metody, które w jego przekonaniu mają doprowadzić do sukcesu promowanego produktu.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-1389
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu