BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Romański Wojciech
Tytuł
Kaprys czy konieczność
Źródło
Businessman Magazine, 2003, nr 1, s. 30-33
Słowa kluczowe
Reklama, Reklama w mass mediach, Sytuacja gospodarcza, Koniunktura gospodarcza, Promocja, Świadomość konsumenta, Marka
Advertising, Advertising in mass media, Economic situation, Business trends, Promotion, Consumer awareness, Brand
Abstrakt
Artykuł przedstawia kwestię dotyczącą inwestowania w reklamę medialną, w trakcie dekoniunktury rynkowej - gdy firmy borykają się z trudnościami finansowymi. Autor charakteryzuje wybrane branże, dla których potencjalna egzystencja bez reklamy zakończyłaby się bankructwem.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-1389
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu