BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sławiński Marek
Tytuł
Damski wehikuł reklamowy
Źródło
Businessman Magazine, 2003, nr 1, s. 34-36
Słowa kluczowe
Marka, Marka produktu, Marketing, Kobieta, Kobieta w biznesie, Marketingowa koncepcja przedsiębiorstwa
Brand, Product brand, Marketing, Woman, Women in business, Marketing concept of the company
Abstrakt
Artykuł porusza kwestię marketingu skierowanego do kobiet. Wiele firm zaczyna dostrzegać zmiany w polskim podejściu do roli kobiety- odejście od stereotypu "Matki Polki"- i coraz częściej zaczyna tworzyć marki przeznaczone wyłącznie dla tej grupy społecznej. Są to m.in. : piwo Karmi, woda Vitalinea, opel corsa, toyota yaris, fiat punto.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-1389
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu