BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Socha Urszula
Tytuł
Media kombinowane
Źródło
Businessman Magazine, 2003, nr 1, s. 38-39
Słowa kluczowe
Reklama multimedialna, Media, Kampanie reklamowe, Reklama, Reklama w mass mediach, Marketing
Multimedia advertising, Media, Advertising campaign, Advertising, Advertising in mass media, Marketing
Abstrakt
Artykuł przedstawia nową metodę planowania kampanii multimedialnych - Matrix. Jest to precyzyjne narzędzie planowania i kupowania czasu i przestrzeni w mediach zarówno tradycyjnych jak i nowych. Pomaga również optymalizować efekty akcji pozamedialnych.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-1389
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu