BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Leary Martyna
Tytuł
Konsolidacja trwa
Źródło
Businessman Magazine, 2003, nr 1, s. 42-43
Słowa kluczowe
Reklama, Reklama radiowa, Rynek radiowy, Rynek reklamy, Wydatki na reklamę, Media, Konsolidacja
Advertising, Radio advertising, Radio market, Advertising market, Expenditures on advertising, Media, Consolidation
Abstrakt
Artykuł charakteryzuje rynek radiowy w Polsce. Autorka przedstawia dochody rozgłośni radiowych płynące z reklam w eterze. Ponadto możemy w tym artykule znaleźć ranking firm - największych reklamodawców.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-1389
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu