BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szczepanik Rafał
Tytuł
Sieć to nie tuba
Źródło
Businessman Magazine, 2003, nr 1, s. 44-45
Słowa kluczowe
Media, Internet, Reklama w internecie, Reklama w mass mediach, Witryny internetowe, Reklama, Promocja przedsiębiorstwa, Promocja, Public relations
Media, Internet, Internet advertising, Advertising in mass media, Internet websites, Advertising, Promotion of enterprise, Promotion, Public relations
Abstrakt
Artykuł podkreśla znaczenie, jakie w public relations każdej firmy może odegrać internet. Autor przedstawia metody popularyzacji swojej strony WWW, a także sposoby monitorowania internetu będące pomocne w badaniu opinii i uwag klientów dotyczących produktów oferowanych przez dane przedsiębiorstwo.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-1389
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu