- Autor
- Hendler Alicja
- Tytuł
- Jaan z Koszalina
- Źródło
- Businessman Magazine, 2003, nr 2, s. 12
- Słowa kluczowe
- Rynek motoryzacyjny, Przedsiębiorca, Przedsiębiorczość lokalna, Przedsiębiorstwo prywatne, Nisza rynkowa, Eksport, Studium przypadku
Motorization market, Entrepreneur, Local entrepreneurship, Private enterprise, Market niche, Export, Case study - Firma/Organizacja
- Jaan
- Abstrakt
- Autorka przedstawia historię producenta szyb samochodowych Jaan. Spółka ta doskonale wykorzystała niszę rynkową i z lokalnego warsztatu przeobraziła się w potentata na krajowym rynku szyb samochodowych. Dostakowo również dużą część swojej produkcji przedsiębiorstwo eksportuje do krajów UE.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 0867-1389
- Język
- pol