BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Lach Anna
Tytuł
Zdobyć i utrzymać
Źródło
Gazeta Bankowa, 2003, nr 1, s. 12-13
Słowa kluczowe
Bankowość, Usługi bankowe, Lojalność klientów, Karty płatnicze, Karty kredytowe, Promocja usług bankowych, Promocja, Banki
Banking, Banking services, Customer loyalty, Payment cards, Credit cards, Promotion of banking services, Promotion, Banks
Abstrakt
W artykule Boston Consulting Group charakteryzuje bariery, które napotykają banki chcące maksymalizować swoje przychody. Są to m.in. : niedostateczna skłonność do korzystania z usług bankowych i utrzymanie zainteresowanego klienta. Eksperci z BCG przytaczają metody pokonywania barier (programy lojalnościowe, kluby klienta, plan finansowy, produkty affinity).
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0860-7613
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu