BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Remisiewicz Małgorzata, Niewiadomska Joanna
Tytuł
Nowe prawo, stare wątpliwości
Źródło
Businessman Magazine, 2003, nr 2, s. 56-57
Słowa kluczowe
Rynek farmaceutyczny, Promocja produktu, Przedsiębiorstwo farmaceutyczne, Promocja, Korupcja, Reklama, Reklama w mass mediach, Medycyna
Pharmaceutical market, Product promotion, Pharmaceutical company, Promotion, Corruption, Advertising, Advertising in mass media, Medicine
Abstrakt
Artykuł dotyczy regulacji rynku farmaceutycznego w Polsce. A szczególnie kwestii związanych z bezpośrednią reklamą produktów leczniczych w środowisku lekarskim i aptekarskim. Metoda takiej promocji jest powszechnie uważana za najbardziej korupcjogenną. Autorzy zastanawiają się, czy nowe prawo farmaceutyczne, które obowiązuje od października 2002 roku unormowało relację w branży farmaceutycznej.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-1389
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu