BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Lisiecka Krystyna
Tytuł
Ocena systemu zarządzania jakością wyrobów i usług - wyniki ekonomiczno-finansowe firmy (według metodyki standardu ISO 10014/DIS:2005)
Źródło
Problemy Jakości, 2006, nr 5, s. 7-10
Słowa kluczowe
Zarządzanie jakością, Jakość wyrobów, Jakość usług, Standaryzacja usług, Ocena systemu zarządzania, Samoocena
Quality management, Quality of product, Quality of services, Standardization of services, Evaluation of the management system, Self-esteem
Uwagi
Zawiera tabelę: [1] Charakterystyka poziomów dojrzałości systemu zarządzania jakością wyrobów i usług. Zawiera załącznik: [1] Kwestionariusz z pytaniami do uproszczonej metody samooceny
Abstrakt
W niniejszym artykule przedstawiono ocenę systemu zarządzania jakością wyrobów i usług. Zaprezentowano metodę samooceny, jej istotę oraz kolejne powiązane ze sobą etapy i towarzyszące im oceny. Artykuł jest również próbą zainicjowania dyskusji na temat pytań przedstawionych przez autorkę, dotyczących omawianej metodyki.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. K. Lisiecka (red.) - Sposoby utrzymywania przewagi konkurencyjnej firmy, AE, Katowice, 2006.
  2. Quality Management Systems-Guidelines for realizing financial and economic benefits" Draft International Standard ISO. ISO/DIS 10014 : 2005.
  3. Systemy zarządzania jakością . Wymagania. PN-E N ISO 9001, Warszawa, PKN, 2001.
  4. Systemy zarządzania jakością. Wytyczne doskonalenia funkcjonowania, PN-EN ISO 9004. Warszawa, PKN, 2001.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-8651
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu