BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Boruc Rafał
Tytuł
Sieci eksportu
Źródło
Businessman Magazine, 2003, nr 1, s. 72-73
Słowa kluczowe
Eksport, Sieci handlowe, Przedsiębiorstwo, Budowanie świadomości marki, Marka handlowa, Marka przedsiębiorstwa
Export, Chain stores, Enterprises, Branding, Private label, Enterprise's brand
Abstrakt
Artykuł porusza kwestię tzw. private labels. Autor przedstawia korzyści płynące dla przedsiębiorstw polskich ze sprzedawania swoich artykułów pod marką sieci handlowych (m.in. zwiększenie produkcji - korzyści skali, zwiększenie eksportu).
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-1389
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu