BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Hendler Alicja, Potrzebowski Jakub, Piekarski Wojciech
Tytuł
Rok 2004 - będzie bal
Źródło
Businessman Magazine, 2003, nr 1, s. 4-7
Słowa kluczowe
Media, Media reklamowe, Reklama prasowa, Reklama radiowa, Reklama telewizyjna, Reklama w mass mediach, Reklama zewnętrzna, Rynek reklamy
Media, Advertising media, Press advertising, Radio advertising, Television advertising, Advertising in mass media, Outdoor advertising, Advertising market
Abstrakt
Artykuł przedstwawia rynek mediów i reklamy w czasie dekoninktury. Autorzy konfrontują udział wydatków reklamowych na media w Polsce z analogicznymi wydatkami w innych krajach.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-1389
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu