BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Hendler Alicja, Wicher Agnieszka
Tytuł
Duże, niepłonne nadzieje
Źródło
Businessman Magazine, 2003, nr 1, s. 8
Słowa kluczowe
Marketing, Marketing bezpośredni, Bazy danych, Programy lojalnościowe, Promocja
Marketing, Direct marketing, Databases, Loyalty programs, Promotion
Abstrakt
Artykuł dotyczy rozwoju rynku usług typu BTL i marketingu bezpośredniego. Zdaniem autorów marketing baz danych w Polsce rozwija się najdynamiczniej, jest to zasługą programów lojalnościowych stosowanych przez firmy z różnych branż.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-1389
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu