BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kostyła Janina, Wicher Agnieszka
Tytuł
Teraz sprzedaż
Źródło
Businessman Magazine, 2003, nr 1, s. 15
Słowa kluczowe
Marketing, Promocja, Promocja sprzedaży, Agencje reklamowe, Merchandising, Marketing produktu
Marketing, Promotion, Selling promotion, Advertising agency, Merchandising, Product marketing
Abstrakt
Artykuł ukazuje nową tendencję w marketingu: zamiast na tradycyjną reklamę firmy zaczynają przeznaczać coraz więcej środków na promocję sprzedaży. Autorzy przedstawiają nowy trend w działaniach wspierających sprzedaż - BTL.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-1389
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu