BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kostyła Joanna
Tytuł
Krótszy dystans
Źródło
Businessman Magazine, 2003, nr 1, s. 16-18
Słowa kluczowe
Public relations, Promocja, Promocja sprzedaży, Wizerunek przedsiębiorstwa, Promocja produktu
Public relations, Promotion, Selling promotion, Company image, Product promotion
Abstrakt
Artykuł porusza problematykę znaczenia public relations w działaniach wspierających budowę wizerunku przedsiębiorstwa. Autorka rozgranicza działania w zakresie PR, które mają budować wizerunek i atmosferę wokół firmy, od działań promocyjnych - BTL, które nastawione są na zwiększenie sprzedaży.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-1389
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu