BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Głowacki Mariusz
Tytuł
Lepszy handlowiec
Źródło
Businessman Magazine, 2003, nr 2, s. 84-87
Słowa kluczowe
Handel, Sprzedaż, Sprzedaż produktu, Zarządzanie, Zarządzanie biznesem, Zarządzanie przedsiębiorstwem, Restrukturyzacja przedsiębiorstw, Efektywność marketingu
Trade, Sale, Product sales, Management, Business management, Enterprise management, Restructuring of enterprises, Marketing efficiency
Abstrakt
Artykuł porusza kwestię związaną z przeprowadzaniem w firmach restrukturyzacji, których głównym celem jest obniżka kosztów. Wielu menedżerów nie dostrzega możliwości udoskonalenia tych dziedzin, które przynoszą przedsiębiorstwu zyski - np. działalność handlowa. Autor przedstawia metody poprawy efektywności handlowców i marketingowców.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-1389
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu