BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sławiński Marek
Tytuł
Naśladowcy i pasożyty
Źródło
Businessman Magazine, 2003, nr 2, s. 104-107
Słowa kluczowe
Budowanie świadomości marki, Marka, Nieuczciwa konkurencja, Marka handlowa, Znaki towarowe
Branding, Brand, Unfair competition, Private label, Trademarks
Firma/Organizacja
Agros Fortuna, SONDA SA, Kamis
, ,
Abstrakt
Artykuł na przykładzie firm Agros, Fortuna i Kamis podnosi kwestię związaną z nieuczciwym wykorzystywaniem cudzych marek przez imitatorów. Autor ukazuje przyczyny i sposoby imitowania wypromowanych już marek, a także metody walki z nieuczciwą konkurencją.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-1389
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu