BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Hanussek Jan
Tytuł
Pionierska implementacja Category Management w BAT Polska
Źródło
Poradnik Handlowca, 2003, nr 5, s. 22-23
Słowa kluczowe
Zarządzanie kategorią, Sprzedaż produktu, Konkurencyjność handlowa, Studium przypadku
Category Management, Product sales, Trade competitiveness, Case study
Firma/Organizacja
British American Tobacco
Abstrakt
Polski rynek detaliczny charakteryzuje coraz ostrzejsza konkurencja i niższe ceny. British American Tobacco (BAT) Polska zamierza osiągnąć znaczące umocnienie pozycji rynkowej dzięki profesjonalnym usługom w dziedzinie Category Management (CM), w tym tworzeniu planogramów dla swoich partnerów handlowych. Ważnym aspektem jest wdrożenie wsparcia informatycznego ułatwiającego współpracę nad projektami CM z kluczowymi sieciami handlowymi. W ramach tych projektów optymalizowany będzie asortyment i wykorzystanie przestrzeni sprzedażnej.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1231-1545
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu