BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Rudawska Edyta
Tytuł
Pozyskanie lojalnego klienta jako warunek sukcesu rynkowego banku
Źródło
Ruch Prawniczy, Ekonomiczny i Socjologiczny, 2002, nr 3, s. 185-202
Słowa kluczowe
Usługi bankowe, Konkurencyjność banków, Lojalność klientów, Klient, Jakość usług, Strategia obsługi klienta
Banking services, Banks' competitiveness, Customer loyalty, Customer, Quality of services, Customer service strategy
Uwagi
summ.
Abstrakt
Zwrócono uwagę na znaczenie wskaźnika zatrzymania klienta dla wyników osiąganych przez banki. Przedstawiono czynniki kształtujące lojalne postawy klientów oraz sposoby pomiaru lojalności. Zaprezentowano wyniki badań na temat pomiaru stopnia lojalności klientów wobec banków na przykładzie młodzieży studiującej. Jedno badanie przeprowadzono w 1999 roku wśród studentów województwa zachodniopomorskiego, drugie - o charakterze ogólnopolskim - przeprowadzono wśród 1200 studentów, sześciu ośrodków akademickich w Polsce.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0035-9629
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu