BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Rosa Grażyna
Tytuł
Ewolucja strategii marketingu-mix w przedsiębiorstwach transportowych
The Evolution of Marketing Mix Strategy in Transportation Companies
Źródło
Studia Ekonomiczne / Akademia Ekonomiczna w Katowicach, 2001, nr 16, s. 185-196
Tytuł własny numeru
Funkcjonowanie i nowoczesne formy organizacji podsystemów transportowych a wymogi spedycyjne, logistyczne i marketingowe
Słowa kluczowe
Marketing-mix, Strategia marketingowa, Rynek usług transportowych, Marketing usług transportowych
Marketing-mix, Marketing strategy, Transport market, Transport services marketing
Uwagi
summ.
Abstrakt
W opracowaniu przedstawiono założenia marketingu-mix, w odniesieniu do specyficznych zależności istniejących w sektorze logistycznym. Przedstawiono również strategię marketingową stosowaną przez spółki logistyczne podkreślając jej znaczenie dla przedsiębiorstw transportowych.

Taking into account the specific condition of a transportation sector the ideas of a marketing mix composition has been described in the paper. The changes tendency has been shown in the sphere of the marketing mix in the chronological aspects and at the same time a marketing strategy used by the transportation companies has been underlined. (original abstarct)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
2083-8603
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu