BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szulczyńska Urszula
Tytuł
Strategiczne znaczenie nowych produktów w działalności przedsiębiorstw
Źródło
Ruch Prawniczy, Ekonomiczny i Socjologiczny, 2002, nr 4, s. 187-210
Słowa kluczowe
Produkt na rynku, Strategia przedsiębiorstwa, Strategia konkurencji, Strategia produktu, Strategia marketingowa, Konkurencyjność przedsiębiorstwa, Innowacyjność przedsiębiorstw, Przewaga konkurencyjna, Cykl życia produktu
Product on the market, Corporation strategies, Competition strategy, Product strategy, Marketing strategy, Enterprise competitiveness, Enterprise innovation, Competitive advantage, Product life cycle
Uwagi
summ.
Abstrakt
Omówiono zagadnienie miejsca strategii w zakresie nowych produktów w zarządzaniu strategicznym przedsiębiorstwem. Dokonano przeglądu literatury pod kątem strategicznego znaczenia nowych produktów. Znaczenie nowych produktów wiąże się z ich wpływem zarówno na konstrukcję strategii przedsiębiorstwa, jak i na wybór sposobu jej realizacji.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0035-9629
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu