BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Mazurek-Łopacińska Krystyna
Tytuł
Zachowania konsuentów wobec nowych produktów (w świetle wyników badań ankietowych)
Źródło
Gospodarka Narodowa, 2003, nr 1-2, s. 54-68
Słowa kluczowe
Innowacje w handlu, Psychologia konsumenta, Zachowania konsumenta
Innovations in trade, Consumer psychology, Consumer behaviour
Abstrakt
W artykule przedstawiono i omówiono fazy procesu przyjęcia innowacji przez nabywcę oraz proces dyfuzji innowacji na polskim rynku.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. T. Robertson, Innovative Behavior and Communication, New York, Holt, Reinhart and Winston 1971
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0867-0005
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu