- Autor
- Mazurek-Łopacińska Krystyna
- Tytuł
- Zachowania konsuentów wobec nowych produktów (w świetle wyników badań ankietowych)
- Źródło
- Gospodarka Narodowa, 2003, nr 1-2, s. 54-68
- Słowa kluczowe
- Innowacje w handlu, Psychologia konsumenta, Zachowania konsumenta
Innovations in trade, Consumer psychology, Consumer behaviour - Abstrakt
- W artykule przedstawiono i omówiono fazy procesu przyjęcia innowacji przez nabywcę oraz proces dyfuzji innowacji na polskim rynku.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Bibliografia
- T. Robertson, Innovative Behavior and Communication, New York, Holt, Reinhart and Winston 1971
- Cytowane przez
- ISSN
- 0867-0005
- Język
- pol