BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Plawgo Bogusław
Tytuł
Strategie internacjonalizacji małych i średnich przedsiębiorstw (MSP) w okresie transformacji
Źródło
Współczesne Zarządzanie, 2002, nr 1, s. 33-52
Słowa kluczowe
Małe i średnie przedsiębiorstwa, Internacjonalizacja przedsiębiorstw
Small business, Enterprise internationalization
Abstrakt
Internalizacja działalności gospodarczej rozumiana jako rosnące zaangażowanie przedsiębiorstw w operacje zagraniczne stała się obecnie jadną z najbardziej charakterystycznych cech gospodarki światowej. Sektor MSP w krajach będących w okresie transformacji, staje w związku z tym w obliczu nowych wyzwań konkurencyjnych. Jednocześnie tworzą się nowe atrakcyjne możliwości ekspansji na rynki zagraniczne. Pojawiają się istotne problemy teoretyczne. Jak MSP mogą odpowiedzieć na te wyzwania? Jakie miejsce w międzynarodowym procesie tworzenia wartości mogą obecnie zająć?
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1643-5494
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu