BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kowalczyk Artur
Tytuł
Tak zwane strategie cenowe
Źródło
Bank, 2003, nr 9, s. 57-59
Słowa kluczowe
Marketing bankowy, Strategia marketingowa, Komunikowanie marketingowe, Produkty bankowe, Cena produktu, Strategia cen
Bank marketing, Marketing strategy, Marketing communication, Bank product, Product price, Pricing strategies
Abstrakt
Zwrócono uwagę na problem rzetelności w komunikacji marketingowej polskich banków z klientami. Jednym z najistotniejszych instrumentów marketingu-mix instytucji finanowych jest cena produktu bankowego. Tymczasem oprocentowanie kredytów i depozytów oraz prowizje i opłaty należą do najgorzej ocenianych elementów oferty bankowej.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1230-9125
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu