BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Parys Marek
Tytuł
Jak zmierzyć potencjalną wartość klienta w czasie?
Źródło
Bank, 2003, nr 9, s. 66-67
Słowa kluczowe
Rentowność banków, Koszty obsługi klienta, Przewaga konkurencyjna, Systemy informatyczne w bankach
Profitability of banks, Customer service costs, Competitive advantage, Bank information systems
Abstrakt
W artykule omówiono System Zarządzania Potencjalna Wartością Klienta (CLTV) SAS Polska. Pod tym pojęciem rozumie się wielkość zysków brutto ze sprzedaży, jaką bank może zrealizować w przewidywanym okresie współpracy z klientem. Podkreślono, że bank, który obok Systemu Pomiaru Rentowności tworzy System Zarządzania Potencjalną Wartością Klienta uzyskuje olbrzymią przewagę konkurencyjną.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1230-9125
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu