BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Domarecki Paweł
Tytuł
Mango kusi gospodynie
Źródło
Profit, 2003, nr 8, s. 44-45
Słowa kluczowe
Promocja sprzedaży, Reklama telewizyjna, Telezakupy, Zarządzanie przedsiębiorstwem, Kierownicy w przedsiębiorstwie, Studium przypadku
Selling promotion, Television advertising, Teleshopping, Enterprise management, Managers in a enterprise, Case study
Firma/Organizacja
Mango
Abstrakt
Omówiono sukces rynkowy gdyńskiej firmy Mango zajmującej się teleshoppingiem. Firma ta rokrocznie podwaja zyski.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-9367
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu