- Autor
- Szczepaniec Marek
- Tytuł
- Sprzedaż krzyżowa (cross-selling) produktów bankowych
- Źródło
- Bank i Kredyt, 2003, nr 3, s. 95-101
- Słowa kluczowe
- Sprzedaż produktu, Usługi bankowe, Produkty bankowe
Product sales, Banking services, Bank product - Abstrakt
- Sprzedaż krzyżowa polega na tworzeniu podstawowych więzi z klientami poprzez rachunek bieżący lub przez rachunek kredytu hipotecznego, a następnie sprzedawaniu kolejnych produktów finansowych. Ze względu na ogromny wpływ, jaki ma sprzedaż krzyżowa na wyniki finansowe banków, jest ona coraz częściej stosowana w praktyce marketingowej. Strategię sprzedaży krzyżowej (cross-sell strategy) stosują obecnie największe i najbardziej dochodowe banki świata: Citigroup, Wells Fargo, Bank of America, Barclays, HSBC, UBS, Fleet Boston.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Bibliografia
- K. Cline: Liquidity Drought. "Banking Strategies", May/June 2001.
- B.P.S. Consultants Poland Ltd.: Firmy mikro na rynku usług bankowych 2001.
- B.P.S. Consultants Poland Ltd. "Inwestor indywidualny 2001. Badanie osób o wysokich dochodach" (n=1080).
- B.P.S. Consultants Poland Ltd. "Inwestor indywidualny 2002. Badanie osób o wysokich dochodach".
- B.P.S. Consultants Poland Ltd. "Inwestor instytucjonalny 2002" (n = 1087).
- J. Morris.: Citigroup: it's all in the balance. "Euromoney", October 2001.
- B. Stoneman, J. Engen i K. Cline: Perilous Passage? "Banking Strategies", November/December 2001.
- The supply of banking services by clearing banks to small and medium-sized enterprises. A report on the supply of banking services by clearing banks to small and medium-sized enterprises within the UK. Competition Commission. UK, March 2002, s. 54.
- www.citigoup.com.
- Cytowane przez
- ISSN
- 0137-5520
- Język
- pol