BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Moroz Mirosław
Tytuł
E-biznes jako czynnik kształtujący konkurencyjność małych i średnich przedsiębiorstw
Źródło
Organizacja i Kierowanie, 2003, nr 2, s. 51-72
Organization and Management
Słowa kluczowe
Biznes elektroniczny, Konkurencyjność przedsiębiorstwa, Małe i średnie przedsiębiorstwa
e-business, Enterprise competitiveness, Small business
Abstrakt
Artykuł podejmuje temat relacji zachodzących pomiędzy e-biznesem a konkurencyjnością przedsiębiorstwa, ze szczególnym uwzględnieniem małej i średniej firmy. Zaprezentowano badania wykorzystywania technologii teleinformatycznych jako czynnika zwiększającego konkurencyjność małych i średnich przedsiębiorstw.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0137-5466
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu