BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Mielczarek Anna
Tytuł
E-biznes i handel internetowy
Źródło
Handel Wewnętrzny, 2003, nr 2, s. 20-27
Słowa kluczowe
Relacje klient-klient, Biznes elektroniczny, Handel elektroniczny, Rynek instytucjonalny
Consumer to Consumer (C2C), e-business, e-commerce, Business to Business (B2B)
Abstrakt
W artykule przedstawiono różnice podejść biznesowych w biznesie tradycyjnym i e-biznesie. Omówiono sposoby korzystania z Internetu oraz rodzaje poszukiwanych informacji w Internecie w latach 2000-2002. Rozróżnino cztery rodzaje transakcji internetowych (B2B, C2C, B2C, C2B) ze względu na strony uczestniczące w tej transakcji.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0438-5403
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu