BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Komuda Łukasz
Tytuł
Rynek gier on-line
Źródło
Boss-Gospodarka, 2003, nr 4, s. 45-46
Słowa kluczowe
Internet, Rzeczywistość wirtualna, Usługi internetowe, Gry komputerowe, Sieci komputerowe, Nowe technologie
Internet, Virtual reality, Internet services, Computer games, Computer networks, High-tech
Abstrakt
Rozwój technologii pozwolił na gwałtowną poprawę wizualnej i dźwiękowej atrakcyjności gier komputerowych oraz uproszczenie ich obsługi. Zasadniczo przełom na tym rynku dokonuje się dopiero teraz, za sprawą łączenia tysięcy użytkowników w sieci internetowej.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-5566
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu