BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Chechłacz Grzegorz
Tytuł
Rynek osobistego sprzętu audio
Źródło
Boss-Gospodarka, 2003, nr 5, s. 34-35
Słowa kluczowe
Produkcja przemysłowa, Sprzedaż produktu, Rynek sprzętu RTV, Elektronika, Przemysł elektroniczny, Rynek dóbr przemysłowych
Industrial production, Product sales, Consumer electronics market, Electronics, Electronics industry, Industrial goods market
Abstrakt
Obecnie w Polsce sprzedaje się rocznie około 500-600 tys. sztuk przenośnego sprzętu audio. W ujęciu wartościowym, segment ten ma około 10 procent udział w ogólnej, rocznej wartości sprzedaży tego sprzętu. Rynek osobistego sprzętu audio od wielu lat opanowany jest przez kilka firm, spośród których najważniejsze, to Sony, Panasonic, Philips, Aiwa i Thompson.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-5566
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu