- Autor
- Chechłacz Grzegorz
- Tytuł
- Rynek osobistego sprzętu audio
- Źródło
- Boss-Gospodarka, 2003, nr 5, s. 34-35
- Słowa kluczowe
- Produkcja przemysłowa, Sprzedaż produktu, Rynek sprzętu RTV, Elektronika, Przemysł elektroniczny, Rynek dóbr przemysłowych
Industrial production, Product sales, Consumer electronics market, Electronics, Electronics industry, Industrial goods market - Abstrakt
- Obecnie w Polsce sprzedaje się rocznie około 500-600 tys. sztuk przenośnego sprzętu audio. W ujęciu wartościowym, segment ten ma około 10 procent udział w ogólnej, rocznej wartości sprzedaży tego sprzętu. Rynek osobistego sprzętu audio od wielu lat opanowany jest przez kilka firm, spośród których najważniejsze, to Sony, Panasonic, Philips, Aiwa i Thompson.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1641-5566
- Język
- pol